LOW LIFE..

Herregud vad rik jag ska bli!! Thank you Änna!



Frågorna är fortfarande många..varför har jag,efter månaders bloggöken kommit igång med mitt bloggande...som jag tidigare berättat har jag nämligen gått och köpt mig en dator. Jag tror att jag helt ärligt kan skryta med att jag är den enda 23 åring i västvärlden som gått så länge utan att någonsin ha ägt en alldeles egen dator.
Detta har inte skett helt smärtfritt, det har bidragit till vissa konsekvenser..
1. Jag är besatt av att spela schack
2. Msn är numera den enda sätter jag och min pojkvän konverserar på, trots att vi sitter i samma rum. Jag är djupt oroad över att vårt sexliv snart kommer ersättas med cybersex.
3. Jag stinker, när man är ledig och bosatt sig i soffan finns risk att något som tidigare var en självklarhet...glöms bort..det var det där med att duscha...



Kommentarer
Postat av: Din gamle kamrat Louise

Om det är till någon tröst så väntade jag i hela 21 år innan jag fick min första dator :P Jag har alltså aldrig köpt en jag heller...

2010-02-18 @ 10:38:29
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0