DONNAPANELEN

Med tanke på att jag jobbar extra som raketforskare åt NASA minns jag både inlogg och lösenord till denna blogg.

DONNAPANELEN
lever.. Vi lever. Men på lite olika sätt.

Donnan Virre andas make up, kändisfester, viktiga personer och bl.a. administrativt arbete i Sveriges huvudstad.

Bild (http://www.elle.se/bloggar/ida-pyk.aspx?post=68341)

Donnan Anna andas familjeliv, husdjur, få men galna fyllor och Pedro (som egentligen heter Peter).

Donnan Tess andas Bunker, Lotta och många och galna fyllor.

Donnan Hohanna andas listiga försäljningsknep, komvux och bufferts.

Jag däremot. Jag andas VinterOS.





Igår var det alla stjärtans dag. Så vi bjuder på lite Love..



Kommentarer
Postat av: Anna familjedonnan...

Äntligen,vad jag har väntat!! :)

2010-02-15 @ 15:29:45
Postat av: Sportdonnan!

hör av dig om du vill bidra med ett gästinlägg. lite hustips.. inredning t.e.x. Puss

2010-02-15 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0