DONNAPANELEN UPDATE


Jag gömmer mig bakom kudden när Anja P gör "sälen".
Det är en aningens pinsamt.

Men hon var värd ett brons, det var hon allt...
Kan till och med sträcka mig så långt att hon var värd att stå högst på pallen, med tanke på hennes 60 meter backhoppning hon gjorde dagen innan.

Hörreni som sitter och beslutar om OS, varför inte införa en gren som inkluderar backhoppning, störtlopp och slalom? Anja "Sälen" P skulle nog ha goda chanser..


www.aftonbladet.se


Nåväl, nu ska jag trycka i mig lite godsaker.. Och i eftermiddag vankas det en semla.
Och nej, jag har inte tränat, däremot har jag skottat min fars garageuppfart. Han har ryggskott den stackarn.
Jag misstänker dock att han lider av "stanna hemma från jobbet så jag kan titta på OS".

Missa inte hockeyn, alpint super-g och curlingen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0