DONNAPANELEN KÖR PÅ


Kära någon! Jag kan verkligen inte bärga mig.

Inom en mycket mycket snart framtid kommer allas vår Anna dela med sig av dina tips.
Hon kommer presentera viktiga grundpelare till en bra ekonomi.
Fy fanken så underbart säger jag.
Vad säger ni?


Ovan ser ni Donnan Anna. Det är inte hennes hus i bakgrunden.. Det kunde ha varit dock, med tanke på hur mycket stålar hon ligger och ruvar på.
Hur har hon så mycket stålar undar ni?
Jo, det får ni snart veta, säger jag.

Glöm inte den fina OS-tablån i afton.
Det ska bli spännande att se om jag orkar hålla mig vaken tills Curlingen börjar.
Hade jag varit Anna hade jag väl köpt mig en pajas som kunde hålla mig vid liv fram till midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0