DONNAPANELEN INSPIRERAR!

Gött att få se lilla BÖBBIN på bild. Därför får ni se honom igen:




Jag tycker det är gött att folk blir rika på grund av Annas tips.
Jag tycker också att det är gött att min systerdonna skriver och har djupa funderingar om OS.


Eftersom jag är sportdonnan kommer ytterligare tankar;

Ikväll vankas det ännu mer curling.. Och skidskytte. Det känns lugnt och tryggt att slippa se 60 m fall.
Fast ärligt, man vet ju faktiskt inte. En curlingsten i bakhuvudet eller en längdskida genom hjärtat är nog inte heller en vacker syn.



Snowboard kommer också visas i natt. Där kan det hända scary stuf!

Fotbollen kommer ju lite i skymundan dessa tider. Men jag låter Man U sköta sitt så ses vi högst upp i tabellen så småningom.

Ni som ändå vill ha en tugga fotboll kan ju läsa dennsa artikel:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/article6603298.ab


Jag läser den varje dag med en tår i ögat och höga framtidsförhoppningar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0