dansa på min grav...

Söndag.
 dagens sista vecka, nej veckans sista dag...
I fredags trotsade jag att jag kände mig febrig och trött och istället för att ligga hemma och gny tog jag, Christoffer och Calleballe oss ner till den där staden ni vet som jag tycker så mycket om. Tyvärr var ärendet väldigt trist, flytt. Mina saker som legat och förpestat Sussies tillvaro alltför länge skulle hem till skrågatan.
Bilen gick 13 00 och innan kl 18, 5 timmar senare var vi tvungna att vara färdiga för att hinna till skroten och sagt och gjort..när det mesta var färdig visar det sig att vi kan ha bilen en dag till trots tidigare bestämt att den skulle hem samma kväll..
Skönt tyckte vi och for en till staden för att studiebesök hos Christoffers gamla lumpenpolare Carl Henrik Trapp och hans fotostudio på drottninggatan för att sedan besöka Bishops arms för god mat. Efter för och efterrätt, två öl för christoffer, en pepsi för mig var vi trötta att for hem och la oss. Vad gjorde då Calle under denna tiden undrar ni! Han var givetvis ute och stekte med Seth (ni vet han farliga killen från Johan Falk) på avenyn...glassigt tyckte vi, det gamla paret som snarkade gott medan Calle skålade i Cristal med sina nya vänner.
Lördag, en pyttekort sväng till staden, en dyr frukost och sedan hämtade vi calle och for hem, två flyttlass senare kunde två väldigt trötta individer infinna sig i en väldigt skön soffa medan Calle låg hemma i sin säng, drömmandes om en viss Lisette..
Kvällen var inte slut än, trots att klockan nu visade 19 00. Nej nej, Mina favoriter hade äran att besöka staden så nu skulle det kramas och uppdateras. slutsats: Män är svin medan kvinnor är felfria och kan enkelt rättfärdiga snokande i andras dagböcker, Jag är en kärring som fryser och är trött
Idag ryktas det om att det är speciellt dag som kallas Alla hjärtans dag, detta har jag inte märkt på annat sätt att jag gett bort kalsonger, tidningar och godis..vad kvällen har att erbjuda återstå att se, än så länge är rumpmärkena i soffan djupa och jag är alldeles snart klar med mitt pluggande..








Calle med sina vänner, han känner dom!


Kommentarer
Postat av: Kasparsimone

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-09 @ 15:47:51
URL: http://kasparsimone.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0