lust

Syrran vill att jag ska blogga, det vill inte jag, har ingen lust.

SAKER JAG HAR LUST MED:
Hångla
Grilla
Bli full
Resa utomlands
Dyka
Klättra


Viktoria och Daniel har förlovat sig. Kan inte påstå att jag bryr mig, jag är inte rojalist men säg inte det till Christoffer. Han blir sur då för han säger att vi tjänar pengar på monarkin, jag säger att det kostar pengar och kallar det lite överdrivet  för modernt slaveri. Det är därför jag älskar oss, för att vi aldrig tycker samma och oväsentliga saker men alltid samma om det som räknas. vi är bäst!

Häromdagen gick jag förbi en sån där 10-kronors automat. När jag var liten fick man slajm eller en ring, kanske ett tuggummi om man hade tur, men idag får man tydligen nitarmband. Världen förändras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0