Dear santa..

För första gången på länge är jag klar med mina julklappsköp låååångt innan julafton. I år blev det alltså inget stresshandlande på ICA MAXI den 23:e, en tradition jag faktiskt kan rekomendera.
Helt nöjd med mina inköp är jag inte för det blir jag inte försen den dagen då jag har flera miljarder kronor att handla för men i girighetens tecken tänker jag nu ge er äran att läsa min önskelista, så ni slipper fundera mer på vad ni ska köpa till er favoritbloggerska.

* Underkläder från MONKI
* T-shirts i mängder, oversize
* Vita stickade tumvantar från TEAM SPORTIA  
* stickade långa tröjor
* THE MÖSSA från nelly.com
* HÅr accesoarer. tex
* "skräpsmycken" Smycken från Gina tricot, H&M osv...
* Laptop
* Mobil med bra kamera
* Tights i alla möjliga fina mönster och färger...
* En cykel som ingen kan stjäla
* En vit byrå, gärna från SIA
* TREsemme schampo. Finns på ICA JU!
* Söta strumpor
* Adidaströja. Den eller den  
* Läpglans, D´squared, MAC
  


Kommentarer
Postat av: frida

Hello! Om du ska köpa en mobil med bra kamera så tycker jag att du ska ha SonyEricssons C901, den har jag och jag är SJUKT nöjd med kameran :)

2009-12-14 @ 14:19:00
URL: http://frideliin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ÅH..tack för tipset =)

2009-12-15 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0