Det värsta av allt...

Det går rykten om att det är fint ute, massor med snö och sol. Vem behöver SMHI när man har facebook? Själv spenderade jag gårdagen i soffan, denna dag verkar bli likadan, snörvel snörvel.
Det är tur att det finns lite spänning i vardagen när man är hemma och sjuk. Det mest spännande igår var om Christoffer skulle komma ihåg att handla någit ätbart till mig på vägen hem från jobbet, det gjorde han givietvis inte. Han fick en chans till efter träningen, även denna gång glömde han och jag känner mig snart lika hungrig som ett barn i Somalia.
Det mest spännande idag är att Christoffers överläpp känns "pirrig och konstig". Det återstår att se om det blir ett härligt munsår lagomt till jul.
För min egen del spekulerar jag i vem som är boven i dramat till min dödssjukdom. Utomhuspoolen jag spenderade lördagen i eller att jag trotsade halsontet och tog en runda i spåret i måndags? Nu fick jag två viktiga saker sagt, att jag spenderade lördagen i en utomhus(bubbel)pool OCH att jag -TRÄNADE- i måndags.

Over´n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0