wishlist

jag suger på att blogga jag vet. men jag blev inspirerad av Tilda (annaclaratilda.blogspot.com) så därför kommer nu min önskelista..

* Någonstans att bo
* Resor till vart som helst där det inte finns höst eller vinter
* Mjukisbrallor som inte är för stora
* Kuddar att sova på
* En säng
* En TV
* Klänningar
* Underkläder
* En tidsmaskin så jag kan fira jul som på den gamla goda tiden
* En helikoper med chafför
* En egen frisör
* En realistisk lön....



  Nåt sånt ja..

Nån som har tips på julklapp till en pojkvän som hatar julklappar?

Kommentarer
Postat av: sis

en smäll på käften?

2008-12-08 @ 21:33:47
Postat av: dewris

Ett kok stryk kanske? :D

2008-12-12 @ 11:01:05
URL: http://dewris.blogg.se/
Postat av: yrla junior

ett sånt där presentkort!

"massage"

"diskning"

"puss"

"dam(m)sugning"

bla bla bla



eller en tågbiljett, eller någon annan biljett, eller en symaskin, eller så slår du in dig själv :)



2008-12-15 @ 20:08:18
Postat av: till wannebe yrla..

bra ideer men sånt där får han iallafall :P



2008-12-15 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0