Indianer vs flöjt-tant

Min idé om att battla flöjt-tanten har blivit stulen, av inga mindre än mina älskade indianer. Jag och Ann har diskuterat de där idianerna flera gånger, jag älskar dom, hon hatar dom.Hur som helst så har de där indianerna valt att ställa sig mitt emot flöjt-tanten. Om ingen vet vilka indianerna är så är det viktigt att veta att de har enorma förstärkare, högtalare och mikrofoner och spelar panflöjt. Det var underbart att se, tre indianer mot en flöjt-tant.

Man kan välja att se det tragiska i att denna tant tjäna sitt levebröd på att "spela" flöjt, men man kan kan också välja att se det humoristiska i det..

En obehaglig tanke som kom upp i min och Anns indian-diskussion var när Ann kläckte
- Tror du det fanns par som har sex till sådan musik..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0